  • Data: 2002-06-11 10:27:43
    Temat: Re: Jak uniknac podwojnego przewalutowania karty VISA?
    Od: Robert Makosa <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Jun 2002 17:26:46 +0200, Krzysztof Halasa
    <k...@d...pm.waw.pl> wrote:

    >O, to bardzo duzo. Na pewno nie jest to problem z kursem sprzedazy
    >dolarow przez bank?

    Policzylem dokladnie: policzono mi 4.365% wiecej, niz bym kupil korony
    w banku. A co do wyplaty przez Vise, to w banku powiadaja cos takiego:
    przy tej operacji to dzialaja nie ich kursy, tylko Visy. Ze to Visa
    stosuje swoje przeliczniki zloty-dolar i dolar-korona. A te
    przeliczniki sa tajne, bank ich nie zna i mnie tym bardziej Visa ich
    raczej nie poda, choc moge probowac, podadza mi telefon jak chce... po
    takim dictum juz nie dzwonilem dalej.

    Robert.