  • Data: 2009-07-10 20:56:22
    Temat: Re: Jak walczyć ze złodziejstwem Multibanku oraz Millenium?
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:796e.00000dcc.4a579196@newsgate.onet.pl...
    > marzec 2008 składam wniosek o kartę Millenium Gold limit 33.000zł
    > pani proponuje rachunek premium który będzie darmowy bo zobowiązania
    > kredytowe >= 30.000zł
    > teraz millenium od 1 sierpnia jako jedyne zwolnienie daje saldo
    > średniomiesieczne 5000zł i cofa pozostałe zwolnienia. W umowie
    > coś sobie naskrobali że będą sobie pobierać spłatę z konta osobistego

    Otworzyłeś kartę powiązaną z rachunkiem osobistym. To zawsze jest błąd.
    Rachunek zawsze mogłeś otworzyć sobie dodatkowo, a kartę powiązaćz innym
    rachunkiem technicznym. Zawnioskuj o zmianę rachunku powiązanego z kartą na
    rachunek techniczny. Nie wiem co Mille zrobi. Jeśli odmówi zamykaj kartę i
    otwieraj następną. Przenosi Mille karty obecnie, bo dzis przeniosłem
    kolejną.

    > wnioski: Bank próbuje oprócz spłat karty wymusić na mnie pozostawienie
    > rachunku osobistego po to aby wyłudzać za jego prowadzenie 15zł
    > a na infolinii słyszę bezczelną odpowiedź że jak mi się nie podoba
    > to mogę zamknąć kartę (czytaj: spłacić od razu kilkadziesiąt tysięcy zł)

    Nikt nic nie wymusza, wybrałeś wariant powiązania karty z kontem osobistym i
    bank z tego korzysta.

> [...]
    > wykonałem te podniesione limity obrotu, a opłatę i tak ukradli (bo
    > jak inaczej łagodniej nazwać takie postępowanie?!) na prośbę o zamknięcie
    > aquariusa lub przekształcenie go w inny bezpłatny rachunek, dostałem
    > tzw. "propozycje nie do odrzucenia" jak sie nie podobają opłaty,
    > to prosze zamknąć kartę kredytową i spłacić kilkudziesięciotysięczne
    > zadłużenie. Jedyne co utargowalem to zmiana taryfy na mniejszą, ale i tak
    > będą próbowali co miesiąc wyłudzać 20zł a ja będę się musiał z nimi
    > szarpać
    > składac reklamacje i odzykiwać kradzione mi co miesiąc 20zł

    Szczerze mówiąc dziwi mnie to co napisałeś. Zamknij rachunek Aquarius. Czy
    też wybrałeś wariant karty powiązany z kontem osobistym? To wtedy najpierw
    odepnij kartę od rachunku.

    > czy jest szansa na wpisanie do rejestru klauzul niedozwolonych
    > zapisu o zakazie podwyższania opłat za rachunki osobiste powiązane
    > z kartą kredytową do czasu zakończenia umowy kredytowej?

    Ja nie widzę takiej szansy.