  • Data: 2009-07-10 21:07:17
    Temat: Re: Jak walczyć ze złodziejstwem Multibanku oraz Millenium?
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:h389tc$5pi$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Otworzyłeś kartę powiązaną z rachunkiem osobistym. To zawsze jest błąd.
    > Rachunek zawsze mogłeś otworzyć sobie dodatkowo, a kartę powiązaćz innym
    > rachunkiem technicznym. Zawnioskuj o zmianę rachunku powiązanego z kartą
    > na rachunek techniczny. Nie wiem co Mille zrobi. Jeśli odmówi zamykaj
    > kartę i otwieraj następną. Przenosi Mille karty obecnie, bo dzis
    > przeniosłem kolejną.

    Jak ja likwidowałem konto w millennium jakieś 1,5 roku temu, to taka
    sztuczka (przepięcie karty na rachunek techniczny) bez problemu się udała.
    Co prawda początkowo był opór materii, ale gdy wypowiedziałem kartę razem z
    rachunkiem, po 3 dniach był telefon, że kartę bezpłatnie mi przedłużą i nie
    robili już żadnego problemu aby była ona powiązana z kontem technicznym. Co
    ciekawe korzystając obecnie z loginu, który otrzymałem otwierając ROR mam
    podgląd na kartę i jej transakcje.