eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak walczyć ze złodziejstwem Multibanku oraz Millenium?Re: Jak walczyć ze złodziejstwem Multibanku oraz Millenium?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !not-for-mail
    From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak walczyć ze złodziejstwem Multibanku oraz Millenium?
    Date: Fri, 10 Jul 2009 23:07:17 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 18
    Message-ID: <h38ahu$pgn$1@news.task.gda.pl>
    References: <7...@n...onet.pl>
    <h389tc$5pi$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-89-228-142-165.gorzow.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1247260031 26135 89.228.142.165 (10 Jul 2009 21:07:11 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Jul 2009 21:07:11 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:493765
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:h389tc$5pi$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Otworzyłeś kartę powiązaną z rachunkiem osobistym. To zawsze jest błąd.
    > Rachunek zawsze mogłeś otworzyć sobie dodatkowo, a kartę powiązaćz innym
    > rachunkiem technicznym. Zawnioskuj o zmianę rachunku powiązanego z kartą
    > na rachunek techniczny. Nie wiem co Mille zrobi. Jeśli odmówi zamykaj
    > kartę i otwieraj następną. Przenosi Mille karty obecnie, bo dzis
    > przeniosłem kolejną.

    Jak ja likwidowałem konto w millennium jakieś 1,5 roku temu, to taka
    sztuczka (przepięcie karty na rachunek techniczny) bez problemu się udała.
    Co prawda początkowo był opór materii, ale gdy wypowiedziałem kartę razem z
    rachunkiem, po 3 dniach był telefon, że kartę bezpłatnie mi przedłużą i nie
    robili już żadnego problemu aby była ona powiązana z kontem technicznym. Co
    ciekawe korzystając obecnie z loginu, który otrzymałem otwierając ROR mam
    podgląd na kartę i jej transakcje.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1