    From: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak wpłacić kasę za darmo?
    Date: Sun, 05 Sep 2010 15:18:46 +0200

    W dniu 2010-09-05 14:58, Mithos pisze:

    > Oddzielne, na maszynie jest wszystko napisane "wpłatomat dla klientów
    > Alior bank". Z tego co pamiętam to ten wpłatomat stoi na ostatnim
    > piętrze gdzie są sklepy (czyli nie tam gdzie kino/jedzenie, a piętro
    > niżej), gdzieś w pobliżu Coffeeheaven (tego na górze).

    Dzięki.
    Tak swoją szosą to trochę dziwne, że taki wielki Sadyba Best Mall nie ma
    ani bankomatu euronetu, ani wpłatomatu. Sam bankomat euronetu stoi sobie
    przy zasyfiałym bazarku na Bonifacego. Dobrze, że postawili teraz
    niedawno bankomat euronetu przy stacji benzynowej Orlen.

    Masz jeszcze konto w Aliorze? Z tego co wiem-idziesz z postępem czasu i
    zawsze wiesz jaki bank jest najkorzystniejszy. Za jakieś 2 m-ce chyba
    będę szukała innego banku z jakimiś promocjami o ile będą korzystne. Do
    samego Banku Aliora to muszę jechać do Puławskiej, nie ma tu gdzieś pod
    ręką.

    --
    animka