  • Data: 2008-09-09 20:07:55
    Temat: Re: Jak wyciagnac gotowke lub dokonac przelewu z KK PKO ?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Telemach pisze:

    > faktycznie, pomysle nad tym
    >
    > przyszedl mi jeszcze do glowy jeden pomysl, zamowic sobie wysylke
    > kurierem za pobraniem
    > a z firma kurierska rozliczyc sie przy pomocy karty np.: poprzez
    > wizyte w oddziale kuriera
    > pytanie tylko czy jakakolwiek firma kurierska przyjmuje platnosc
    > plastikiem

    Watpie.

    Ewentualnie znajoma moglaby zrobic "barter" z toba i innymi osobami -
    umawiajac sie na dokonanie za nie platnosci swoja KK wzamian za
    pozyczenie gotowki.

    Najprostsze - skorzystac z kredytu odnawialnego w koncie przechodzac na
    regulowanie wszelkich mozliwych platnosci za pomoca KK. Pensja bedzie
    pomniejszala debet do czasu splacenia KK - za miesiac, dwa debet w ten
    sposob bedzie na 0.