  • Data: 2014-02-28 12:37:56
    Temat: Re: Jak zainwestować 50K zł - proszę o radę
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 27 lutego 2014 22:10:14 UTC+1 użytkownik Karol napisał:
    > Może ktoś ma dobry pomysł jak zainwestować 50 tys. zł.?
    >
    > Chodziłoby mi o inwestycję dającą przynajmniej gwarancję
    >
    > zwrotu kapitału, na okres około 1 roku.
    >

    > Karol

    W Meritum Bank jest fajne konto oszczędnościowe, lepsze niż lokata, bo pieniądze
    można w każdej chwili wyjąć (około 3%).

    W Skok Jaworzna jest Lokata tarminowa zwykła i np. na 19 miesięcy 4,5%.
    Na 12 miesięcy jest w tym samym SKOK-u elokata na 4% (i ogólnie, 4% jest spotykane).

    Skoki mają gwarancję Skaarbu Państwa do 100 tys euro.