  • Data: 2006-10-31 22:36:37
    Temat: Re: Jak zainwestować bez ryzyka?
    Od: "KubaS" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    zawze jak inwestujesz musisz jakieś ryzyko akceptować
    musisz sobie odpowiedzieć na pytanie

    Ile pięniędzy mogę stracić aby nic się nie stało?

    Suma ta podzielona przez kapitał daje ryzyko które akceptujesz.

    5% na portwelu akcyjnym np jest to duże aczkolwiek akceptowalne ryzyko
    - nie mówię o portwelach funduszy bo oni inaczej zarządzają
    kapitałem

    3% jest to akceptowalne ryzyko dla jednego waloru w portwelu złożonum
    z np.5 spółek
    ale ja wolę utrzymywać je na poziomie 2%