  • Data: 2003-01-27 14:58:07
    Temat: Re: Jak zakładałem konto w Niemczech
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Witam!
    > Obeciałem napisać, więc piszę.
    [...]

    Hej, to co piszesz jest bardzo ciekawe! Ja od jakiegos czasu juz glowkuje jak
    by tu dostac konto na paypalu, zeby moc szybko i bezpiecznie placic za aukcje
    na chyba najwiekszym na swiecie serwisie aukcyjnym czyli ebay. Z tego co wiem
    trzeba by miec Vise Classic (ale moze byc tez np. Electron taka jak ta z
    inteligo) ze stanow lub krajow Europy Zachodniej - Polskie karty nie sa dla
    nich dosc dobre...

    Czy ktos zna moze jakiekolwiek bank w strefie Euro, cos jak nasz mBank, z tanim
    kosztem utrzymania konta i niedroga karta do platnosci w necie? No i wlasnie
    bez zameldowania w tym kraju

    --
    w.