    From: "zWrzeszcza" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak zalatwic bankomat??
    Date: Thu, 03 Jun 2004 12:49:29 +0200

    >czy istnieje mozliwosc by zebrac powiedzmy pewna ilosc podpisow albo nawet
    >bez
    >podpisow zalatwic postawienie bankomatu w urzedzie gminy??przez ktory
    >przewija
    >sie nawet znaczna liczba narodu...ale bank, ktory oferuje swoje uslugi w
    >urzedzie nie kwapi sie z zalozeniem takiego "cuda" - jak skontaktowac sie
    >choćby z firma Euronet??
    >/szpaku

    Z bankiem może być kłopot. Oni mają swoje procedury ustalania czy to się im
    opłaci. Poparcie społeczne tu nie pomoże. Miałem doświadczenie z jednym
    bankiem w centrum miasta w dużym budynku użyteczności publicznej. Nawet
    udostępnienie miejsca za darmo nie pomogło. Jeżeli gmina nie posiada
    odpowiedniej ilości "bankomatowej ludności" to się może nie udać. Chyba, ze
    konkurencja zechce zagospodarować tą gminę dla siebie.
    Pozdr
    Slawek
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl