  • Data: 2003-06-21 19:34:50
    Temat: Re: Jak założyc konto w Anglii?
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Jest to wogóle teraz możłiwe. Bo w zeszłym roku nie mogłem tego uczynić bo
    nie
    > byłem tam zameldowany itp. Ponoć prawo bankowe sie zmieniło i teraz można.
    > Jestem z krakowa i jeśłi ktoś wie jak to można załatwic i gdzie to bardzo
    > Proszę o pomoc
    >
    > --

    Kiedyś legalnie można było założyć jedynie w Banku Handlowym, oddział w
    Londynie (niestety Citi zlikwidował). Nielegalnie (wg. prawa dewizowego) bez
    problemów w większości banków (testowane bez zameldowania, jedynie z wizą
    studencką). Teraz legalnie możesz założyć konto we wszyskich bankach. Jeśli
    chesz to zrobić z Polski to jednak będzie problem.

    TM