  • Data: 2010-09-01 10:22:17
    Temat: Re: Jak zamykałem konto czyli żegnaj PKOBP po latach!
    Od: Marx <M...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-01 08:46, krzysztofsf pisze:
    > Jesli nie masz pisemnego upowaznienia od wspolwlasciciela, to
    > wlasciwie nie bardzo powinienes miec mozliwosc zamknac jego "kawalek
    > konta".

    a jak powinno wygladac takie upowaznienie? Bo tez w niedalekiej
    przyszlosci bede takie konto zamykal, i myslalem ze oboje
    wspolwlascicieli musi osobiscie (godzinna kolejka non-stop w tym
    oddziale) ale jak tylko jedna osoba wystarczy to z checia bym skorzystal.
    Czy sugerujecie to konto "ogolocic" w bankomacie, czy tez lepiej
    skorzystac z "przeniesienia konta" (ponoc taka funckjonalnosc istnieje i
    np bank sam zglasza w US i jeszcze gdzies o zmianie numeru - tylko nie
    wiem ktory, ten nowy czy ten stary?)
    Marx