  • Data: 2008-05-19 22:16:23
    Temat: Re: Jak zarobić na kredycie hipotecznym?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Widocznie korzystaliśmy z usług innych doradców.
    > Byłem u kilku (tych największych) i żaden nie wspomniał o GE.
    > W ogóle nie wciskali niczego na siłę. W zależności od moich wymagań,
    > przygotowywali listę kilku banków spełniających moje kryteria.
    > Ostateczny wybór, w zasadzie należał do mnie.

    zanim poszedłem do doradcy (bylem u trzech reprezentujących najwieksze
    firmy) to samodzielnie przygotowalem sobie zestawienie, ale w koncu to spece
    wiec bylem ciekawy co mi powiedza...i GE u nich wygrywal, a ja nawet nie
    bralem go pod uwagę

    jak pytalem dlaczego nie proponują banku X lub Y (mieli je w swojej ofercie)
    to zaczynali cos mętnie tłumaczyć...i rozmowa robila sie juz mniej miła

    --
    pozdrawiam
    RobertS