  • Data: 2002-03-16 18:34:29
    Temat: Re: Jak zdobuć vise classic
    Od: "bartek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzieki za informacje, więcej wiedzy nie zaszkodzi.
    > Powiem jeszcze tylko ze nie zamierzam z niej za wiele korzystać ale wiem
    ze
    > czasami przydaje się podczas wizyty w konsulacie. Na tym mi najbardziej
    > zalezy.
    >
    > Tomek

    trzeba bylo od tego zaczac ;-) wiem o co chodzi bo kilka razy wydawali
    ludzie znajomym karte krdytowa - nawet goldy zeby mogli wjechac do angli -
    ta karta byla wydawana na moment rozmowy na granicy - moze zalatw to w ten
    sposob - pogadaj z kims znajomym i niech da ci karte dodatkowa - moze sobie
    w ten sposob zalatwisz platynowego american express - bedziesz mogl wtedy
    wchodzic do sal dla vipow na lotniskach i bedziesz mial miejsce w hotelu o
    dowolnej porze - o innych zaletach tych kart poczytaj w internecie ;-)
    bartek