  • Data: 2010-12-29 15:02:57
    Temat: Re: Jak zmarnować życie pracuj?c na innych?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:iffi2k$5v2$...@n...onet.pl...

    > Myślę, że 80% kredytobiorców jest właśnie takimi "nieudacznikami", którzy
    > nie znają swoich praw ani praw banku.
    > A tu właśnie o to chodzi, żeby umieć walczyć i się zabezpieczyć.
    > W starciu bank-kredytobiorca ten drugi ma niewielkie szanse, ale
    > prawdopodobieństwo że takie coś zajdzie jest niewielkie.
    > Banki współpracują z prawnikami, którzy im doradzają jak "udupić"
    > kredytobiorcę. Mój sąsiad jest takim prawnikiem i trochę otworzył mi oczy.
    > Niemniej ja jestem zwolennikiem korzystania z kredytów hipotecznych, bo
    > jak już wcześniej napisałem, to wg mnie najtańsze źródło gotówki, ale
> [...]

    Naprawdę nie mam wrażenia aby jakiemukolwiek bankowi zależało na udupianiu
    własnych klientów detalicznych. Z firmami to już bywa różnie, tutaj czasami
    bank może celowo prowadzić do upadłości, ale to inna historia.

    Jak się pojawiają problemy, w szczególności zagrożenie utraty jakichś
    nieruchomości, to myślę, że olbrzymia większość tych "nieudaczników" jednak
    przestałaby nimi być. A dopóki problemów nie ma, ta wiedza nie jest im w
    sumie potrzebna. A w starciu bank-kredytobiorca pozycja banku wcale nie jest
    aż tak silna jakie jest powszechne przekonanie.