  • Data: 2010-12-29 14:54:14
    Temat: Re: Jak zmarnować życie pracuj?c na innych?
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > W kwestii formalnej: takie coś się nie zdarzy o ile kredytobiorca nie jest
    > jakimś kompletnym nieudacznikiem, zakładając nawet, że z jakichś powodów
    > nie jest w stanie się całkowicie zabezpieczyć przed skutecznością
    > egzekucji.
    >
    > Powództwo przeciwegzekucyjne oraz wniosek o zabezpieczenie powództwa i
    > bank niczego nie "zabierze". Prawdopodobieństwo aby sąd nie uwzględnił
    > wniosku o zabezpieczenie jest bliskie zeru, a w przypadku ewentualnej
    > egzekucji z nieruchomości chyba wręcz zerowe. Pomijając już to ile zwykle
> [...]

    Myślę, że 80% kredytobiorców jest właśnie takimi "nieudacznikami", którzy
    nie znają swoich praw ani praw banku.
    A tu właśnie o to chodzi, żeby umieć walczyć i się zabezpieczyć.
    W starciu bank-kredytobiorca ten drugi ma niewielkie szanse, ale
    prawdopodobieństwo że takie coś zajdzie jest niewielkie.
    Banki współpracują z prawnikami, którzy im doradzają jak "udupić"
    kredytobiorcę. Mój sąsiad jest takim prawnikiem i trochę otworzył mi oczy.
    Niemniej ja jestem zwolennikiem korzystania z kredytów hipotecznych, bo jak
    już wcześniej napisałem, to wg mnie najtańsze źródło gotówki, ale należy to
    robić świadomie i z wyobraźnią.

    --
    Bartek