  • Data: 2005-11-23 09:04:58
    Temat: Re: Jak zmazać podpis z karty?
    Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    swiadek <s...@w...pl> wrote:
    > Ja akurat byłem kiedyś świadkiem czegoś innego, stałem w kolejce do
    > kasy, gdy facet przede mną chciał zapłacić za zakupy kartą. Kasjerka
    > przeczytała dane posiadacza i powiedziała, że nie przyjmnie tej karty.
    > Facet tłumaczył się, że to karta jego żony, kasjerka była nieugięta,
    > koleś skoczył do pobliskiego bankomatu, wypłacił kasę i zapłacił już
    > gotówką :)

    Wiesz, jeśli ktoś zatwierdza transakcję PINem, to faktycznie nie ma co
    się czepiać - skoro zna PIN, to widocznie wolno mu korzystać z tej karty.

    Natomiast w przypadku podpisywania w interesie sprzedającego jest, żeby
    podpis był właściwy, bo potem - teoretycznie - właściciel karty może
    zareklamować transakcję.

    P.