  • Data: 2002-07-10 06:31:52
    Temat: Re: Jak zmienic OFE
    Od: "Kasia" <K...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "QBA" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:agggeh$nrl$1@news.tpi.pl...
    > nawet po 2 latach stażu uchronimy swój kapitał jedynie od tzw kary (opłaty
    > manipulacyjnej za przejście), a co z ponownym haraczem czyli prowizją za
    > wstąpienie do nowego OFE! wszycy podniecają się karami i 2 letnim stażem
    > (opłaty od 25zł do 200zł), a policzcie sobie średnio 10% od przelewanego
    > kapitału, które jeszcze raz zapłacicie nowemu OFE!

    No bo to jest oczywiste .... tzw opłata dystrybucyjna .... Każde ofe ja
    pobiera i jesli chcesz zmienić ofe - oddasz tak czy siak ten haracz .... Ale
    nie wszędzie jest to aż 10% (ale w ulubionym przez wielu klientów CU tak
    :))). I jak rynek ofe ma się stać konkurecyjny ?? - kiedy 3/4 przyszłych
    emerytów kieruje sie logo przy wyborze ofe - ale Bóg z nimi i ich przyszłymi
    emeryturami.

    Pozdroofka