  • Data: 2005-04-18 08:42:10
    Temat: Re: Jak zwykle jakis troll pisze bzdury...
    Od: f...@T...fiut.org (Franz) szukaj wiadomości tego autora

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Chodzi o to, ze z listy (i pewnie nie tylko ja) zbieram ciekawe
    > informacje. Ja akurat mam taka mozliwosc i pozniej to weryfikuje, ale
    > wyopbraz sobie, jak ktos tego nie zrobi i plotka pojdzie w swiat?

    No i przepraszam, ale co sie stanie?? Bo nie rozumiem :(
    Ja dziennie czytam kilkaset wiadomosci ktore sa prawdziwe,
    "czesciowo prawdziwe" i nieprawdziwe.
    Na ich podstawie podejmuje jakies tam decyzje ale do lba mi nawet
    nie przyjdzie zeby to kogos winic za to ze cos mi nie wyszlo.

    > Trzeba brac odpowiedzialnosc za slowo...

    Przepraszam, ale to jest publiczna lista na ktora moga pisac
    fachowcy, przecietni Kowalscy, trolle, wiariaci i babcie klozetowe.
    I w pewnym sensie moga pisac co im sie tylko podoba - jak sie beda
    naprzykrzac to co najwyzej mozna wyslac maila do jakiegos 'abusa'.

    To nie jest zamknieta lista rzecznikow prasowych i target managerow
    na ktorych spoczywa jakas tam 'korporacyjna odpowiedzialnosc za slowo'

    --
    Franz