  • Data: 2005-04-18 09:39:32
    Temat: Re: Jak zwykle jakis troll pisze bzdury...
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Franz <f...@T...fiut.org> wrote:
    > Musialbys to udowodnic :)

    Po to wlasnie sprawdzenie IP z poprzednimi przypadkami :)

    > Boszzze... takie rzeczy dzieja sie wszedzie, kazdego dnia...
    > Zobacz po sasiedzku na pl.biznes.wgpw :))

    No i wlasnie dlatego tak tu gardluje :) Akurat mam mozliwosc
    sprawdzenia, wiec dementuje.
    Tak jak i inne, ktore moge...

    > Kazda solidna firma (a juz bank tym bardziej)
    > - ponosi takie oto ryzyko biznesowe: czesc klientow bedzie
    > niezadowolona a konkurencja bedzie nas kopac po kostkach.
    > - ma przygotowana strategie nie tylko antykryzysowa ale i
    > "antyplotkowa" :)
    > - dziala tak, tak buduje swoj wizerunek calymi latami zeby jej
    > klienci byli na plotki odporni :)

    He, he - po wprowadzeniu 50 groszy, chyba ten ostatni punkt bedzie
    trudny do spelnienia ;)

    > No ale bez straszenia ze "jak tak informacja nie bedzie prawdziwa to
    > dojdziemy po IP do klebka" bo to juz jest jakas groteska.

    W pojedynczym przypadku - owszem. W zorganizowanej akcji - nie.
    Wybacz ale mam po prostu "zawodowe" skrzywienie ;) Nawet sam ukladam
    podobne plany (jak rowniez zagarniecia kasy z kilku bankow, wiec gdyby
    co, mam nadzieje, ze ktos mi paczki do kicia bedzie wysylal z prasa, co
    sie na zewnatrz dzieje... :D

    Zadbaj o swoje pieniądze!