    From: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak zwykle jakis troll pisze bzdury...
    Date: Mon, 18 Apr 2005 11:19:40 +0200

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Dobrze. A co powiesz na swiadome dzialania - nie wiem kogo, ale
    > majace wlasnie na celu to, o czym ja pisze? Mnie to sie uklada w ciag
    > zdarzen - dokladnie taki sam. 4 raz (jesli nie wiecej) pojawia sie
    > info, ze znajomy, znajomego i pojdzie cena w gore. A jka sie raz uda-
    > to pozniej bedzie to juz normalna praktyka - i w tedy zgadnij co
    > prawda, a co celowo puszczana plotka.
    Chodzi Ci o to, że takie trollowanie to jest w istocie czarny PR
    konkurencji.

    > Ta lista ma to do siebie, ze jeszcze mozna tutaj rzeczowo
    > podyskutowac, dowiedziec sie ciekawych rzeczy (pewnie bym nie
    > otworzyl wyciagu z VW Banku...).
    Jak byś nie otworzył, to tylko Twoje zaniedbanie :-P.

    > Dlatego moim zdaniem warto dbac o to co sie tu pojawia.
    Ale straszyć prokuratorem za wypowiedź, co do której sam jej autor
    zastrzega się, że jest nieoficjalna to jak dla mnie jestkompletna
    paranoja. A co zrobić, jak ktoś straszy w necie zwidami Nostradamusa czy
    inną przepowiednią Oriona? To chyba tym bardziej podpada pod paragraf -
    przecież panika związana z bliskim końcem świata jest potencjalnie dużo
    groźniejsze niż zamknięcie kilku kont w mBanku??? :-P:-P:-P

    Przemek