  • Data: 2006-04-07 12:52:26
    Temat: Re: Jaka alternatywa dla BPH
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    > Nie wiem jak wygląda pekao24, ale tragedii chyba nie ma.

    Uuuu, Panie. Tragedia... Od pierwszego dnia uruchomienia tegoż chyba raz
    zdarzyło się, że nie mogłem sie zalogować do Pekao24, a robię to częściej
    niż raz dziennie. Gorzej. Ni cholery nie ma (i pewno już nie będzie)
    podglądu do zleceń stałych (wg nomenklatury Pekao), które maja się dokonać.
    Odnośnie sasmego Pekao, to już poniżej dna - różne konta mam tam od prawie
    10 lat i z pięc razy zdarzyło mi się, że bankomat był "out of order", ale na
    ich szczęście tylko jeden raz był to bankomat samotny (nie stojący w parze z
    koleżanką/kolegą). Zaznaczam, że do odziałów raczej nie chadzam, powiedzmy,
    że raz na kwartał, więc 15 minut tracone w koleje na kwartał jestem w stanie
    przeboleć.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret