    From: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaka alternatywa dla BPH
    Date: Fri, 7 Apr 2006 19:55:27 +0200

    Darek wrote:

    > Nawet nie wiesz gdzie trafisz i już rumakujesz :) Moze zostaniesz w
    > BPH??
    > Spróbuj moze w Fortisie

    Fortis ma płatne polecenia zapłaty. mBank ma płatne przelewy. W sumie
    nic nie znalazłem, co dawałoby takie warunki (jednocześnie) jak BPH,
    czyli
    - bezpłatny niewielki debecik (tak na wszelki wypadek).
    - tanie karty płatnicze (choć i w BPH Maestro to porażka - 10 zł za
    karty dla małżonków)
    - bezpłatne przelewy i polecenia zapłaty.

    życzenie dodatkowe - bezpłatne wybieranie pieniędzy w bankomatach
    różnych sieci.

    W mojej miejscowości sa tylko bankomaty: obu peków, spółdzielczy (SGB) i
    BPH, stąd takie życzenie.
    Na razie za złoty sezam i karty bulę 30 zł i tak naprawdę nie widzę
    niestety alternatywy...
    Teraz liczę, że zaproponują coś ciekawszego, gdy będą chcieli przeciągać
    klientów.
    Na dłuższą metę nie chcę płacić tyle za wygodę (bo ten system bankowości
    elektroniczej podoba mi się i przyzwyczaiłem się).

    Leszek