  • Data: 2006-09-12 14:31:18
    Temat: Re: Jaka dobra lokate na rok byscie polecili?
    Od: "Sevi" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    sprawdz oferte Comerical Union - opcja depozytu, wplacasz kiedy chcesz
    i ile chcesz, wjmujesz kiedy chcesz, na biezaco obserwujesz wyniki na
    loginie w necie, mozesz w dowolnej chwili zlecic przelanie srodkow na
    inne konto. Ja uruchamialem to jakis czas temu i nie placilem nic.

    To dobra opcja jesli ne wiesz kiedy bedziesz musial wyplacic pieniadze,
    naturalnie od potencjalnych zyskow trzeba ujac19% belkowego, ale to
    masz terasz wszedzie... ;-(

    Pozdro,