  • Data: 2010-03-20 17:37:19
    Temat: Re: Jaka karta kredytowa?
    Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Mar, 18:12, ledres <l...@u...op.pl> wrote:
> [...]
    > pozytywna historie w BIKu zrobic, no i zeby pokorzystac z darmowego
    > kredytu. W zwiazku z tym powinna ona miec nastepujace parametry (albo
    > jak najwiecej z nich):
    >
    > - byc za darmo albo miec latwe do spelnienia warunki zwolnienia z oplat
    > (mysle, ze jakies 500 PLN miesiecznie nia wydam)
    > - miec jakies bonusy w postaci zwrotu jakiegos odsetka kwoty wydawanej
    > nia itd.
    > - limit nie musi byc duzy, 5000 wystarczy
    > - oprocentowanie nie jest zbyt wazne, bo mam zamiar splacac ja regularnie

    Polbank - KK komfortowa?
    36 transakcji rocznie i karta za free, bonus w postaci zwrotu 0,62%
    (po odjeciu oplaty za ubezpieczenie), calkiem przyjemny kredyt ratalny
    w karcie (oprocentowanie rzeczywiste 8,50% rocznie), dobre kursy walut
    (wazne przy zakupach zagranicznych), opcjonalnie 2 pln miesiecznie za
    pakiet assistance.
    Nie wiem tylko jak u nich wyglada ubezpieczenie od ewentualnych
    tranzakcji po kradziezy karty.

    > Wiem, ze getin juz nie ma przelewow za darmo z rachunku karty, a to
    > byloby dla mnie idealne rozwiazanie. Czy jakis inny bank ma taka pozycje
    > w ofercie?

    Juz chyba nie ma :(

    Pozdrawiam
    Rafal