  • Data: 2007-08-04 17:02:16
    Temat: Re: Jaką karte wybrać jako pierwsza KK
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzymek" napisał w wiadomości

    > To jak narzie wydaje się najodpowiedniejsza karta dla mnie.
    > Czy ta karta Money.pl ma jakieś wady, czy są jakieś kruczki w umowie ?

    BZWBK ma dosyć konkretne umowy i z tego co do tej pory zauważyłem to nie
    stosują jakichś małych literek i tego typu sztuczek. Nie ma tam również
    sztywnego zapisu typu zgoda na wystawienie BTE na 100000zł niezależnie od
    limitu karty. Dla mnie jest to tzw. "primary card" chociaż nie mam akurat
    żadnej z co-brand'owych.

    Pozdrawiam.