  • 1. Data: 2007-08-03 21:17:35
    Temat: Jaką karte wybrać jako pierwsza KK
    Od: "krzymek" <krzymek_WYTNIJ_@_WYTNIJ_terramail.pl>

    Cześć,
    Pomóżcie w wyborze karty KK, moje wymagania to:
    - autoryzacja pinem przy płatnościach (nie chce podpisu)
    - podgląd transakcji przez net
    - jakaś prosta informacja kiedy mam spłacić KK zeby nie nabijało procentów
    - mała opłata za wydanie karty, najchętniej gratis :)
    - oprocentowanie dla mnie najmniej znaczące
    - miło by było jakby były jakies promocje przy wydaniu karty
    - prosta procedura wyrobienia karty (umowa na stałe, zarobki w średnim
    poziomie) limit moze byc 1000-2000zł
    --
    ---==[ krzymek ]==---

  • 2. Data: 2007-08-04 05:28:42
    Temat: Re: Jaką karte wybrać jako pierwsza KK
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Pomóżcie w wyborze karty KK, moje wymagania to:
    > - autoryzacja pinem przy płatnościach (nie chce podpisu)

    To na razie daj sobie spokój z KK...

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    Przydatne linki dla właścicieli Alfa Romeo, ale nie tylko:

  • 3. Data: 2007-08-04 07:30:45
    Od: "krzymek" <krzymek_WYTNIJ_@_WYTNIJ_terramail.pl>

    > To na razie daj sobie spokój z KK...

    Bardzo mi pomogłeś, dzieki.
    --
    ---==[ krzymek ]==---

  • 4. Data: 2007-08-04 08:21:32
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    On Fri, 3 Aug 2007 23:17:35 +0200
    "krzymek" <krzymek_WYTNIJ_@_WYTNIJ_terramail.pl> wrote:

> [...]
    > - prosta procedura wyrobienia karty (umowa na stałe, zarobki w
    > średnim poziomie) limit moze byc 1000-2000zł

    Z PINem to może karta Lukas-Onet albo Allekarta-BZWBK za pierwszy
    rok masz gratis a następne lata, to już w zależności od obrotu na
    karcie. Jak na początek ja bym wziął na Twoim miejscu MC ING do 2k zł
    limitu nie trzeba żadnych papierów, karta ma dobre przeliczniki, do www
    też się za bardzo doczepić nie można, no może tylko do tej ociężałej
    javy do tego karta po zrobieniu 6k obrotu jest darmowa na następny rok.

    PS Allekarta i MC ING miały promocję +50zł ale nie wiem czy to jeszcze
    działa sprawdź na www.

    Xenocide

  • 5. Data: 2007-08-04 08:44:04
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "krzymek" <krzymek_WYTNIJ_@_WYTNIJ_terramail.pl> napisał w
    wiadomości news:f9061h$8i7$1@inews.gazeta.pl...
    > Cześć,
    > Pomóżcie w wyborze karty KK, moje wymagania to:
    > - autoryzacja pinem przy płatnościach (nie chce podpisu)

    Jak chcesz PIN'u to musisz szykać po elektronicznych kartach płaskich
    (electronic use only). Coś w BZWBK powinno być, pomarańczowa KK ING, chyba
    mBank ma też jakieś płaskie karty pinowane. Ogólnie jakbyś zrezygnował z
    pinowania miałbyś znacznie szerszy wybór, bo chyba niewiele jest pinowanych
    KK.

    marekz

  • 6. Data: 2007-08-04 09:16:53
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mBank ma też jakieś płaskie karty pinowane. Ogólnie jakbyś zrezygnował z
    > pinowania miałbyś znacznie szerszy wybór, bo chyba niewiele jest

    Oczywiście, że są np. wspomniana już Allekarta BZWBK, kłopot w tym,
    jeśli terminal nie
    ma pinpoda, to transakcja autoryzowana jest podpisem.

  • 7. Data: 2007-08-04 10:05:56
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiście, że są np. wspomniana już Allekarta BZWBK, kłopot w tym,
    > jeśli terminal nie
    > ma pinpoda, to transakcja autoryzowana jest podpisem.

    W PL nie istniają obecnie terminale elektroniczne bez pinpada.

    marekz

  • 8. Data: 2007-08-04 13:16:30
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 4 Aug 2007 09:30:45 +0200, w <f919v8$k03$1@inews.gazeta.pl>, "krzymek"
    <krzymek_WYTNIJ_@_WYTNIJ_terramail.pl> napisał(-a):

    > Bardzo mi pomogłeś, dzieki.

    Raczej uświadamia ciebie o skutkach takiej niefrasobliwości.
    Bo taką kartą krzywdę chyba sobie chcesz zrobić -- bo nie widzę żadnego pytania
    o ubezpieczenie czy reklamacje.

  • 9. Data: 2007-08-04 13:40:01
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbartx, Nowakowski napisał(a):
> [...]
    > też się za bardzo doczepić nie można, no może tylko do tej ociężałej
    > javy do tego karta po zrobieniu 6k obrotu jest darmowa na następny rok.

    To MC ING jest autoryzowane na PIN ? Mam akurat jedna karte do
    przeniesienia i zastanawiam sie nad ING. Aczkolwiek wyslalem wniosek do
    mBanku ale cos nie chca sie do mnie odzwac (obrazili sie pewnie za
    macBank). Serio 6k zwalnia z oplaty rocznej (troche to dziwne skoro
    wszedzie wymagane jest 2-4 razy tyle) ? www mi nie dziala wiec sam nie
    sprawdze :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 10. Data: 2007-08-04 13:41:23
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
> [...]
    > pinowania miałbyś znacznie szerszy wybór, bo chyba niewiele jest pinowanych

    Plaska KK mBanku tez jest autoryzowana na podpis. Mialem kiedys taki
    wynalazek do placanie w jakichs dzwinych miejsach (nie da sie tym placic
    w necie, wie nie da sie tez zrobic jakiegos frauda) i autoryzowalo
    wylacznie na podpis.

    --
    pozdrawiam
    Mithos