  • Data: 2009-10-25 15:59:35
    Temat: Re: Jaka najlepsza lokata roczna?
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał

    > Lokaty roczne są niezbyt korzystne (podatek). Ja bym obstawiał, że dobrze
    > wyjdzie stałe półroczne 5,65% netto w OF/Noble z jednym automatycznym
    > przedłużeniem. Ale kto wie?

    No a ja założyłam na próbę lokatę optymalną w OF i nie mam od 13
    października potwierdzenia pocztą. W Internecie widać lokatę i odsetki, ale
    na piśmie nic nie mam. Złożyłam wnioski, żeby władować tam kolejne 150 tys.,
    ale nie przypuszczałam, że nie dostanę potwierdzenia na piśmie. Więc się
    wstrzymuję. Czy za niezrealizowane wnioski jest jakaś kara?
    Pozdr.
    A.