eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakby kto miał chęć na lokatę w Getinie - 8,03% brutto na 3 miesiące. Jeszcze przez 3 dni.Re: Jakby kto miał chęć na lokatę w Getinie - 8,03% brutto na 3 miesiące. Jeszcze przez 3 dni.
  • Data: 2011-09-02 13:16:10
    Temat: Re: Jakby kto miał chęć na lokatę w Getinie - 8,03% brutto na 3 miesiące. Jeszcze przez 3 dni.
    Od: MrMrooz <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Wrz, 20:48, Marek <1...@4...eu> wrote:
    > Ja widzę na tej stronie, że ważna jeszcze 3 dni, czyli do niedzieli. Z
    > tą ilością 10 max to też nie tak prosto, bo o ile dobrze zrozumiałem to
    > następną dyspozycję założenia można złożyć po opłaceniu poprzedniej.
    Nie. Masz 14 dni na złożenie 10 dyspozycji założenia lokaty. I to jest
    liczone od czasu złożenia pierwszej dyspozycji. I nie musisz opłacić,
    żeby móc złożyć kolejną. Możesz nawet dziś złożyć wniosek o 10 lokat
    na start (jeżeli nie miałeś wcześniej takich).

    Zapis że nieopłacenie lub zerwanie lokaty nie uprawnia do złożenie
    kolejnej dyspozycji oznacza, że jak złożysz 10 wniosków teraz, a
    opłacisz tylko 9 z nich, to niestety będziesz miał liczone i tak 10 -
    bo tyle złożyłeś wniosków.

    Pozdrawiam
    Michał M