  • Data: 2003-11-03 18:01:53
    Temat: Re: Jaki BANK wybrac?
    Od: "sas" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Witaj
    >ja od poczatku mojej stycznosci z bankami korzystam z inteligo
    >mam tam zarowno konto firmowe jak i osobiste
    >wygoda dostepu, konsultanci na kazde twoje zawolanie
    >pomoc ze strony banku, doskonale menu na stronie www,
    >bardzo prosta obsluga
    >posiadam tam juz rachunek ponad 2 lata i w miedzyczasie
    >z ciekawosci zalozylem rachunek w ING z dostepem przez net
    >jak rowniez w PKO BP (e-pko), i powiem Ci ze te 2 banki
    >razem wziete nie sa w stanie dorownac INTELIGO,
    >Inteligo ma znacznie lepszy sposob autoryzacji transakcji,
> [...]
    No i proszę!
    Cieszę się,że znalazł się równiez ktoś, kto podobnie jak i ja korzysta z
    INTELIGO długo, wypróbował również inne banki i ma zgodną opinię, że nawet dwa
    razem wzięte nie zaoferują czegoś tak przyjaznego, jak konto w INTELIGO. Mnie
    takie przyjazne rozwiązanie jak w INTELIGO zadowoliło, a pisze to nie bez
    kozery, ponieważ czasamimusze wykonac nawet i kilka operacji dziennie na
    koncie firmowym i chyba oszalałbym, gdybym musiał czekać na

    akieś "oddzwonienie" w mBanku! W Inteligo, jak sama nazwa wskazuje, wszystko

    jest inteligentnie rozwiązane i przez ponad 2 lata nie zdarzyła im się w
    stosunku do mnie, żadna wpadka. Jak widzę, nie jestem w tym gronie sam. Miło
    czytać takie newsy. Pozdrawiam.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl