  • Data: 2006-07-10 10:57:50
    Temat: Re: Jaki bank?
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JaromirD" <r...@q...pl> napisał w wiadomości
    news:e8t8f8$puk$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > JaromirD wrote:
    >
    > Dziękuję wszystkim za uwagi.
    >
    > Porównałem sobie oferty Inteligo, mBanku, VW i BZWBK. Drugi i ostatni
    > odpadają z powodu braku bankomatów (w przypadku BZWBK to po prostu
    > porażka). Na pierwszy rzut oka VW bije pozostałe na głowę cenami - prawie
    > wszystko darmo. Ale po podsumowaniu opłat (12*5 zł + min. 60 zł/rok opłaty
    > za limit debetowy daje 120 zł/rok) już tak nie jest.
    > Zatem pozostało mi Inteligo: plus - duuuża sieć bankomatów (czyli
    > praktycznie darmowe wypłaty wszędzie),

    zgadza sie

    > brak opłat za prowadzenie konta i za

    ehemmm, 0,99zl/mc za karte VE
    za konto faktycznie nic (o ile srednie saldo >=100zl)
    ;-)

    > udzielenie limitu debetowego;

    hmmm...
    0,99zl za udzielenie limitu debetowego
    0,99zl/mc za utrzymywanie limitu

    widziales ich TOiP?

    > minusem - najdroższe potwierdzenie przelewu i
    > wyciąg z konta.

    rozumiem, ze chcesz z banku dostac papierek, nie podpisany i nie
    opieczetowany za to z dopiskiem typu: "dokument generowany elektronicznie.
    Nie wymaga podpisu ani stempla" i za to zaplacic?
    Taniej byloby samemu wydrukowac...;-)
    Za to maja b.fajne opcje wysylania potwierdzen na wskazany faks badz
    e-mail - darmo.

    > Ale coś za coś. Jak dla mnie plusy przeważają (przelewów
    > nie robię znowu tak dużoi wybrałem Inteligo.

    IMO slusznie...

    --
    Pozdrowienia
    ---