  • From: Markus Sprungk <z...@c...cy>
    Subject: Re: Jaki bank?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 13 Apr 2005 21:02:23 +0200

    Peet napisał(a):

    > Do allegro najlepiej sprawdza się kombinacja mBank + Inteligo
    > mBank - prowadzenie za darmo, przelewy do obcych banków 0,5pln
    > inteligo - prowadzenie za darmo jeśli saldo powyżej 100 pln, przelewy do
    > obcych banków 0,99pln

    Zgadza się. Też handluję na Allegro i dzisiaj wypełniłem wniosek o otwarcie
    konta w Inteligo. Zbyt dużo osób pyta mnie o to czy mam tam konto bym mógł
    to zignorować. Ciekawe tylko jak mi tam będzie ;)

    Kiedyś mi się nie podobało. Zobaczymy co przez te kilka lat się zmieniło ;)

    Bardzo się uśmiałem z jednej rzeczy. Podczas wypełniania wniosku online nie
    można zrezygnować z karty Visa Electron. Przerwałem więc wypełnianie
    formularza i dzwonię na Infolinię. Duży plus. Konsultant zgłasza się
    natychmiast a dzwoniłem około 14.00

    Usłyszałem, że karta jest standardowo tłoczona i wysyłana do mnie. Jak nie
    chcę to mogę ja sobie zastrzec i opłata nie zostanie pobrana

    Pytanie tylko po co tyle zachodu? Nie można po prostu wprowadzić opcję "nie
    chcę karty"? Sami sobie robią koszta, no chyba, że jakiś Pan Janek robi im
    gratis w szopie te karty ;)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098