  • Data: 2005-04-14 00:55:34
    Temat: Re: Jaki bank?
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox> szukaj wiadomości tego autora

    Markus Sprungk napisał:

    > Zgadza się. Też handluję na Allegro i dzisiaj wypełniłem wniosek o
    > otwarcie konta w Inteligo. Zbyt dużo osób pyta mnie o to czy mam tam
    > konto bym mógł to zignorować. Ciekawe tylko jak mi tam będzie ;)

    "Uciekając" z VWB zastanawiam się czy nie otworzyć rachunku właśnie w
    Inteligo. Jeśli mam już płacić za konto to chciałbym mieć przynajmniej
    trochę użytecznych usług. Bo płacić 5 za sam token i rachunek w banku
    bez placówek to trochę za dużo, skoro w innych bankach za tę kwotę mam
    prawie "full service" ;-) Zdaj relację jak już otworzysz tam konto.
    Ciekawe czy jeszcze kurierów wysyłają i dają segregatory. :)

    K.