  • Data: 2010-08-02 20:11:54
    Temat: Re: Jaki bank da mi taką KK?
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jannkol" <u...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:i36335$v6f$1@node2.news.atman.pl...

    > Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@g...pl> napisał w
    > wiadomości

    > Utrzymanie karty Heyah kosztuje 200 zł/rok. W tym
    > minuty po 29 gr. Trzeba by dużo wydać kartą, aby się opłaciło.

    Ja kupiłem TAK-TAKa za 5 zł i kartę wydali prawie bez problemów.
    Karta służy tylko do odbierania SMS nie aktywowana więc i ważność
    ma do końca 2012 (2030) roku, i mam nadzieje że system traktuje
    mnie jako klienta PTC :)

    Jest także taki punkt w regulaminie tylko nie wiem czy on dotyczy
    tego 1% zwrotu

    8. W razie utraty przez Posiadacza Karty Kredytowej Polbank-Era
    statusu
    Klienta PTC lub w przypadku rozwiązania zawartej pomiędzy Bankiem
    a PTC umowy o współpracy,
    dotyczącej wydawania Kart Kredytowych Polbank-Era, Posiadacz Karty
    Kredytowej Polbank-Era
    utraci uprawnienia, o których mowa w ust. 2, 4 i 5 powyżej od
    Okresu Rozliczeniowego następującego
    bezpośrednio po dacie, w której przestał być Klientem PTC lub, w
    której ww. umowa o współpracy
    uległa rozwiązaniu.
    4. Posiadaczowi Karty Kredytowej Polbank-Era mogą przysługiwać
    dodatkowe korzyści określone w Regulaminie Promocji Karty
    Kredytowej Polbank-Era wydanym
    przez PTC w porozumieniu z Bankiem.