eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJaki bank daje assistance do konta lub KK?Re: Jaki bank daje assistance do konta lub KK?
  • Data: 2013-09-16 10:26:43
    Temat: Re: Jaki bank daje assistance do konta lub KK?
    Od: Zibo <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu niedziela, 15 września 2013 10:54:13 UTC+2 użytkownik Piotr Hołda napisał:
    > W dniu czwartek, 12 września 2013 20:17:23 UTC+2 użytkownik Zibo napisał:
    >
    > > Raiffeisen konto Premium.
    >
    > >
    >
    > > Assistance samochodowy, domowy i medyczny
    >
    > >
    >
    > > Trzeba co miesiąc lać 10k na konto żeby było darmowe.
    >
    > >
    >
    > > Inaczej sporo kasują.
    >
    >
    >
    > Dzięki. To wygląda całkiem rozsądnie.
    >
    > Czy ktoś już miał okazję skorzystać?

    Korzystałem z samochodowego 2 razy (laweta).
    Wygląda to tak, że dzwonisz, zgłaszasz i czekasz aż oni do Ciebie oddzwonią.
    Wtedy ustalają gdzie jesteś i podają Ci pi razy oko kiedy będą.
    W obu przypadkach byłem we Wrocławiu i nie trwało to jakoś specjalnie długo.
    Także nie wiem jak jest w przypadku wylądowania na jakiejś pipidówie.

    Gorzej z medycznym.
    Raz mi dziecko zachorowało w weekend.
    Telefonuję do nich około północy.
    Najpierw koleś wypytuje się co jest dziecku, po czym oświadcza, że zarejestrował
    zgłoszenie i mam czekać na telefon.
    Po 10-15 minutach oddzwania inny i znów od początku się wypytuje, co jest dziecku itp
    po czym oświadcza, że teraz będą szukać pediatry i mam czekać aż zadzwonią.
    Po godzinie telefon, że nikogo nie mają i jedynie co mogą to zwrócić mi koszt,za
    wizytę lekarza gdybym sobie sam znalazł.
    Myślałem, że kolesia zamorduję przez słuchawkę.

    Assistance domowy
    Zepsuła mi się kuchenka. Telefon, parametry, po czym oddzwaniają, że nie znajdą mi
    fachowca bo nikt nie naprawia takich kuchenek (kuchenka z Biedronki była :)).
    Mogą mi zwrócić, jeśli sam sobie znajdę i wyślę im skan rachunku.
    Wezwałem fachowca, który męczył się i męczył ale i tak nic nie zrobił, rachunek
    wystawił, a ja odpuściłem wysyłanie do ubezpieczyciela skanu bo za całość zapłacił
    właściciel mieszkania.

    Ogólnie różnie to wygląda. Podejrzewam, że u innych ubezpieczycieli jest podobnie.
    Jestem zdania, że i tak warto to mieć, ze względu na niskie koszty w przypadku konta
    w Rajfim. Kwestia nastawienia, że nie zrobią Bóg wie czego,czasem pomogą a czasem
    trzeba sobie radzić samemu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1