eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJaki bank do roru i platnosci przez net - co myslicie o rorze w getinbanku ?Re: Jaki bank do roru i platnosci przez net - co myslicie o rorze w getinbanku ?
  • Data: 2008-04-20 07:26:02
    Temat: Re: Jaki bank do roru i platnosci przez net - co myslicie o rorze w getinbanku ?
    Od: "Zephyr" <z...@T...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jan" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:fu8ck9$gjr$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Witam
    > jaki bank polecacie do prowadzenia takiego roru łacznie z kontem
    > intertowym ,
    > bedzie tam zawsze 2 do 4 tys zł na drobne przelewy zapłaty za media itd
    >
    > Pasowala by do tego zwykła karta bankomatowa i, jak najmniejsze opłaty
    > a do tego najważniejsze zeby milo szybko i fajnie robilo sie przelewy
    > internetowe
    > podoba mi sie getin bank polecacie getin ?

    nie
    skoro nie mBank to tylko:
    Inteligo mam, ale nie wiem jak długo, trwa proces przenoszenia Poleceń
    zapłaty z Inteligo do mBanku i bye, bye, 0,99/mies, bardzo dobre w obsłudze,
    tylko bankomatach PKOBP wypłaty za 0 zł, przelewy 1 zł
    Ing Direct mam, 0zł lub 2 zł jak nie użyjesz karty na min. 100 zł, tez
    dobre, i do tego wpłatomaty, dużo bezpłatnych bankomatów, przelewy 0
    Eurobank mam, jest OK, tylko trzeba miec wpływy na min. 800 lub trzymać
    10000 wtedy 0 zł+1 zł za karte/mies, inaczej 4, dobrze oprocentowane,
    przelewy 0, dużo bnakomatów