  • 1. Data: 2008-04-17 20:39:02
    Temat: Jaki bank do roru i platnosci przez net - co myslicie o rorze w getinbanku ?
    Od: "jan" <k...@p...onet.pl>

    Witam
    jaki bank polecacie do prowadzenia takiego roru łacznie z kontem intertowym
    ,
    bedzie tam zawsze 2 do 4 tys zł na drobne przelewy zapłaty za media itd

    Pasowala by do tego zwykła karta bankomatowa i, jak najmniejsze opłaty
    a do tego najważniejsze zeby milo szybko i fajnie robilo sie przelewy
    internetowe
    podoba mi sie getin bank polecacie getin ?

  • 2. Data: 2008-04-17 21:10:17
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > internetowe
    > podoba mi sie getin bank polecacie getin ?

    nie polecamy, bo jest tragiczny
    jak ma być tanio i internetowo to mBanku

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-04-17 21:14:15
    Od: "greg" <...@...xx>

    moze np mbank

  • 4. Data: 2008-04-17 23:41:52
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    ponoc Multibank ma wprowadzi jakies zmiany w kontach - na razie płatne 8zł
    mBank jest ok - tylko załatwianie spraw trwa wieki i moze zniechecic

  • 5. Data: 2008-04-18 05:03:35
    Od: "tomek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > nie polecamy, bo jest tragiczny
    > jak ma być tanio i internetowo to mBanku
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    tak ale w mbanku nie moge miec z przyczyn rodzinnych
    wiec musze wybrac jakiś bank procz mbanku wiec co byscie polecili ?

  • 6. Data: 2008-04-18 05:58:37
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    jan pisze:
> [...]
    > internetowe
    > podoba mi sie getin bank polecacie getin ?

    Jakoś nie mam zaufanie sam nie mam doświadczeń ale ludzie ciągle
    narzekają, skoro mBank odpada to sprawdź:
    ING Direct
    Nordea Spektrum
    Eurobank konto online
    CitiOne Direct

    Sebastian

  • 7. Data: 2008-04-18 06:47:14
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    wiadomo?cinews:fu8eg4$2e34$1@opal.icpnet.pl...

    > tak ale w mbanku nie moge miec z przyczyn rodzinnych
    > wiec musze wybrac jaki? bank procz mbanku wiec co byscie polecili ?

    fajnie i drogo - BPH
    Eurobank online - konto jak narazie testuje - w miare OK - dosyc
    ciezkie - duzo flash.bezplatne przelewy
    Nordea, BZWBK - niezly interfejs ale przelewy platne.

    Jeszcze Citione Direct - bezplatne przelewy , nieciekawy interfejs.

    Jesli wiekszosc przelewow to platnosci za media, rozwaz konto z
    platnymi przelewami + KK Citi z bezplatnymi, nieoprocentowanymi
    przelewami za rachunki.

  • 8. Data: 2008-04-18 07:14:21
    Od: Tomek <k...@p...onet.pl>

    jan wrote:
> [...]
    > internetowe
    > podoba mi sie getin bank polecacie getin ?

    Może BGŻ? Konto internetowe bez opłaty, przelewy bez opłaty, tylko karta
    2zł miesięcznie.

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2008-04-18 08:12:32
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    jan wrote:
    > Witam
    > jaki bank polecacie do prowadzenia takiego roru ^(3)acznie z kontem intertowym
    > ,
    > bedzie tam zawsze 2 do 4 tys z^(3) na drobne przelewy zap^(3)aty za media itd
    >
    > Pasowala by do tego zwyk^(3)a karta bankomatowa i, jak najmniejsze op^(3)aty
    > a do tego najwa?niejsze zeby milo szybko i fajnie robilo sie przelewy
    > internetowe
    > podoba mi sie getin bank polecacie getin ?

    Eurobank - zona ma i chwali sobie ;)

    oprocentowanie 5,5% na ROR, przelewy za free , konto za free (wplywy
    >800pln miesiecznie), tylko cos za karte sciagaja, wszystkie bankomaty
    1 pln - to tez zaleta (ofc swoje darmowe)

    Jedyna wada to ze sa krotko na rynku i ciezko cos wiecej powiedziec o
    ich zachowaniu w problematycznych sytuacjach

  • 10. Data: 2008-04-18 08:53:53
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Może BGŻ? Konto internetowe bez opłaty, przelewy bez opłaty, tylko karta
    > 2zł miesięcznie.

    skoro nie mBank to może BZWBK?

    konto gratis, karta w pierwszych dwóch latach gratis,
    przelew 50 gr
    fajna bankowosc elektroniczna

    Citi:
    wplywy >5kzł = konto gratis, przelewy bez oplat i karta rowniez, dobry bank
    jezeli chodzi o reklamacje

    Eurobank - b.wysokie oprocentowanie konta = 5,55%, karta 95gr/m-c, konto bez
    oplat jezeli wplyw >800zl lub sredni osad miesieczny 10kzl
    wyplata z obcych bankomatow TYLKO 1zl, wlasnych mają mało

    generalnie musisz zdecydowac czy wolisz miec karte za darmo czy mozesz
    placic za przelewy, ewentualnie jakie kwoty miesiecznie bedziesz wplacal na
    konto

    a BGŻ...no chyba, ze masz blisko do placowki, ale te 2zł za kartę to IMHO
    sporo

    --
    pozdrawiam
    RobertS