  • Data: 2005-07-04 05:19:44
    Temat: Re: Jaki bank? drugie konto, obok Ineligo, nie mBank
    Od: Grzegorz Szczepanik <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janusz - Vahanara wrote:
    > Nastał nam piękny 3 lipiec 2005 roku, kiedy to Grzegorz
    > Szczepanik posłał(a) w świat wiadomość

    > Że kopnąłeś w zadek BPH, to rozumiem, ale czym cię aż tak
    > bardzo zraził mBank? Pytam z czystej ciekawości, a konto
    > w mBanku mam już trzy lata.

    W takich masowych usługach wszystko działa dobrze chyba że
    się wpadnie na jakąś pechową ścieżkę i problemy generują
    następne problemy. Najpierw miałem problem z otwarciem
    konta, potem z uruchomieniem kanałów dostępu, udało się to
    rozwiązać i nawet przez 2 lata fajnie było ale pojawiły się
    problemy po upływie ważności kart. Stare straciły ważność a
    nowych jeszcze nie było. Potem był problem z otrzymaniem
    karty kodów - dostałem ją w koncu oczywiście ale był okres
    że nie mogłem wykonywać przelewów (nie robię zbyt wielu
    przelewów, poniżej 10 miesięcznie). Biorąc pod uwagę że
    mBank w międzyczasie przestał być aż tak bardzo
    konkurencyjny to uznałem że jesteśmy wzajemnie niedopasowani
    i dałem sobie spokój. Potem jeszcze zamknięcie konta trwało
    ponad pół roku co mnie dodatkowo zniechęciło.

    Pozdrawiam
    Grzegorz Szczepanik