  • Data: 2002-03-05 10:45:04
    Temat: Re: Jaki bank zamiast BSK ?
    Od: Tomasz Likus <o...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dave wrote:

    > - stala, miesieczna ryczaltowa oplata w ramach ktorej mam:
    > bezplatne przelewy (i sensowne podejscie do III Elixiru),
    > dostep przez Internet (wydajny !),
    > wyciagi papierowe raz w miesiacu,
    > - oddzialy marmurowe (w celu wyplat wiekszej gotowki i wplat w kasie),
    > - duzo wlasnych bezprowizyjnych bankomatow,
    > - oprocentowanie obojetne,
    > - jakas karta VE czy ME do bankomatu w sensownej cenie (10-15zl/rok),
    >
    > jestem ciekaw waszych propozycji.
    >
    > D.

    rozwazam to samo (rezygnacja z bsk). dodatkowo dla mnie wazna jest
    jeszcze karta wypukla i limit zadluzenia. ze wstepnego rozeznania wyszlo
    mi lukas e-konto pro za 7 zl miesiecznie (darmowe kk visa, ve, oplaty za
    przelewy, wyciagi, token, bankomaty bzwbk). tylko nie wiem jak jest z
    trzecia sesja elixiru w lukasie.

    --
    pozdrawiam,
    omasz