    From: MK <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaki fundusz emerytalny?
    Date: Wed, 30 Jun 2010 13:20:11 -0700 (PDT)

    On 30 Cze, 09:36, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Zdecyduj się, a nie zmieniasz zdanie jak kobieta. Pisałeś, że
    > pozostała część wypłaty będzie "pod stołem".

    Pozostala nie oznacza roznica miedzy teoretycznym brutto a najnizsza
    krajowa. Gdybym chcial sie opierac na tym co piszesz to zapewne teraz
    zarabialbym moze w okolicach sredniej krajowej, a oficjalnie nieco
    wyzej niz najnizsza i moglbym co najwyzej marzyc o kredycie ratalnym
    na telewizor. A ze wolalem normalny uklad i placic pelne skladki na
    ZUS to teraz zarabiam wielokrotnosc sredniej krajowej i obowiazkowymi
    skladkami na emeryture bede mogl sie wkurzac w styczniu 2011. O wiele
    bardziej bola mnie skladki na fundusz zdrowia, ktory jest studnia bez
    dna pochlaniajaca kupe mojej kasy co miesiac.

    MK