  • Data: 2006-02-27 08:21:27
    Temat: Re: Jaki fundusz emerytalny?
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" wrote:

    > Zakładając, że dane historyczne są najlepszą wskazówką, NN to bardzo
    > dobry wybór. Jest tylko jeden problem: Z uwagi na nieciekawy klimat
    > polityczny, OFE nie mają co liczyć na poszerzenie możliwości
    > inwestowania na rynkach zagranicznych. W związku z tym, największe
    > fundusze - a NN do nich należy - mogą mieć w przyszłości problem z
    > płynnością.

    Jak na razie inwestowali minimalnie zagranicą (i osiagali regularnie
    wysokie wyniki) więc poradzą sobie nawet jeśli zakazanoby w ogóle. Też
    polecam ten fundusz. Pierwotnie dałem się nabrać na AIG (sam początek
    funduszy) ale 2 lata po jego powstaniu uciekłem do ING i od tej pory
    fundusz wciąż góruje lub wygrywa w rankingach - to o czymś świadczy.

    Leszek