  • Data: 2005-07-30 08:42:14
    Temat: Re: Jaki fundusz inwestycyjny wybra na 3 lub 6 mies.?
    Od: "Serwacy Kolba" <v...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

    " Plb" <p...@W...gazeta.pl> wrote in message
    news:dce8a7$rtt$1@inews.gazeta.pl...
    > Jak w tytule. Zaczynam swoj przygod z TFI. Zastanawiam si nad jakim
    > funduszem stabilnego wzrostu lub obligacyjnym. Jak sdzicie, czy w okresie
    > 3
    > lub 6 mies. zyskam na ktrym z nich wicej ni na eMAX+ lub OKO?
    >
    > Chodzi mi oglnie o rad, czy warto zainwestowa w dany rodzaj funduszu, bez
    > sugerowania konkretnego TFI.

    Sytuacja na funduszach jest w tej chwili taka, ze poniewaz gielda ciagle
    idzie w gore wiec zrownowazone i stabilnego wzrostu maja wzrosty nawet do
    okolo 0,5- 1% dziennie !!! Ale tak to juz z nimi jest, ze zanim sie
    obejrzysz to mozesz byc 5% do tylu w dwa dni jakk przyjdzie korekta zanim
    dojdzie do wykupu lub konwersji. Trudno powiedziec czy i jak dlugo gielda
    nadal bedzie szla w gore. Moze to potrwac miesiac i mozna wtedy zarobic w
    tak krotkim czasie kilkakrotnie wiecej niz na rocznej lokacie w ciagu calego
    roku, ale ryzyko. Jesli chodzi o obligacyjne. To obecnie strata kasy. Juz
    predzej, jezeli boisz sie ryzyka to moze pieniezne. Jest tez bardzo
    bezpieczny fundusz Arka Ochrony Kapitalu. Praktycznie nie ma mozliwosci
    ryzyka na tym funduszu i spokojnie zyski beda w ciagu 6 miesiecy wyzsze niz
    na lokacie.