  • Data: 2003-05-30 11:16:34
    Temat: Re: Jaki "marmurek" radzicie do wspolpracy z mBankiem?
    Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Korzystam z mbanku (tańczy kredyt odnawialny,darmowe przelewy) + Eurokonto WWW,
    które wykorzystuje ze względu na:
    - duzą siec bankomatów - ważne w malych miejscowosciach gdzie nie ma Euronetu;
    - wyplaty od 20 zł w bankomacie
    - mozliwosc wyplat z kasy przy duzych kwotach
    - wplaty do mbanku via Pekao - korzystaja takze moi znajomi
    - przy problemach z placeniem delfinkiem (raz mnie to spotkalo w Tesco) uzywam
    Maestro z Pekao
    - lepszy system - zlecenia cykliczne, mozliwosc anulowania przelewow.

    Eurokonto WWW niestety kosztuje 6 zl/mies (jest w tym i token, i Maestro).
    Przelewy do innych banków 0,6 zł. Ale polecam jako dodatek do Mbanku.
    Wady Eurokonta to oprocentowanie konta i kredytu - ale od tego mam wlasnie
    mbank :-)
    Inne alternatywy to np. Lukas - mniejsze opłaty, ale i znacznie mniejsza siec
    bankomatów i oddziałów - cos za cos.
    Musisz sama zdecydowac co jest dla ciebie ważne.

    pzdr,
    Andrew