eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJaki może być powód odmowy wydania karty kredytowej przez Bank.Re: Jaki może być powód odmowy wydania karty kredytowej przez Bank.
  • Data: 2006-04-22 20:14:58
    Temat: Re: Jaki może być powód odmowy wydania karty kredytowej przez Bank.
    Od: wojo2000 <wojo2000@_no_spam_ok_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Zapytać BIK?

    Na stronie biku masz formularz ktory musisz wydrukowac, wypelnic i
    wyslac. Po paru dniach dostaniesz od nich odpowiedz, tzn. "wyciag ze
    swojego konta w BIK" :)
    oczywiscie takie konto bedziesz mial jezeli ktos (jakis bank) cie tam
    zapisal, a najczesciej jest to wtedy gdy miales do czyneinia z jakimis
    kredytami lub kk (karta Geant tez sie liczy)
    ja np. kilka lat temu zostalem namowiony na karte ZIBI (GALA), pani w
    punkcie zibi naciagnela regulamin, wpisala nieprawdziwe dane (bo wpisala
    mi info o zatrudnieniu a ja bylem studentem) no i dostalem karte,
    poniewaz do niczego mi nie bylo potrzebna to ja wyrzucilem. Teraz sie
    okazalo ze karta byla obarczona roczna oplata (przez 3 lata) i wpisze
    bankowi 100zł (nie dostalem monitow) tylko wpisano mnie do BIKu.
    Podobno monity byly wysylane na stary adres (nie jako polecone), ale ja
    nic nie dostalem.
    Final taki ze nie moge dostac kredytu, karty kredytowej itp.