  • Data: 2004-12-14 22:34:37
    Temat: Re: Jaki to bank ??? -
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie chcę się powtarzać... ale czemu nigdy nie splamiłeś się
    > przeczytaniem choćby jednej strony o prawidłowej konfiguracji
    > czytników (o RFC nawet nie śmiem wspominać :P)?

    a niby który to RFC nakazuje wysyłać posty wyłącznie w QP ?

    > znaczy, ze czytnik nie pokazuje nadawcy, hmm.. to może sobie go jednak
    > zmień na jakiś inny.

    > Niestety, jakoś nie wróży real name na podstawie nicka i odwrotnie.

    O real name nie pisałem, ale i bez wróżenia można z wystarczającym
    prawdopodobieństwem rozróżnić rozmówców - pomyłkę składam więc
    na karb rozgorączkowania dyskusją :D

    > cóż, jeśli nie ma się zwyczaju ostrożnego podchodzenia do poczty
    > to jest się samemu winnym

    > W przypadku dziurawego OE nietrudno -- tam wirusy same potrafią
    > się uruchomić.

    Owszem, to wiadomo i wcale nie zamierzam temu przeczyć. Nawiasem
    mówiąc wcale nie przesądza to sprawy czy inne programy pocztowe są
    pozbawione dziur, czy tylko nikt ich jeszcze nie odkrył.