  • From: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaki ubezpieczyciel?
    Date: Thu, 3 Dec 2009 00:14:25 +0100

    Użytkownik "egon" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hf1831$if1$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > Chciałbym ubezpieczyc mieszkanie od włamania, ubezpieczenie oc (od zalania
    > sąsiada itp), ubezpieczenie od ognia potrzebne bankowi-mieszkanie na
    > kredyt. Rok temu ubezpieczyłem mieszkanie w Commercial Union w pakiecie
    > trzyletnim, że jeśli będę cały czas kożystał z ich usługi, to na trzecim
    > roku mam o 100 zł taniej. Ale wg mnie to ubezpieczenie jest trochę drogie.
    > Za drogie. Wiadomo, że ubezpieczenie zależy od wielu czynników, ja mam
    > pytanie, wg waszego doświadczenia, jakie polecacie ubezpieczenie, czyli
> [...]

    Generali.
    Mam tam duzo rzeczy - bez zarzutu i tanio.

    Mury/ogien dla banku - zalezy od metrazu i rodzaju budynku.
    Ruchomosci, OC, itd - zalezy od danych podanych przez Ciebie (na ile chcesz
    ubezpieczyc rtv, agd, inne ruchomosci, koszty remontu, itd)

    Moim zdaniem dopiero to 280zl to normalna cena za oba (chyba ze podales
    kosmiczne kwoty za wszystkie ruchomosci, powiedzmy ponad 50-70 tys).
    Dodatkowo w Generali w pakiecie masz pare bajerow (np OC na psa :) oraz
    calkiem fajna rzecz - OC w zyciu codzienym.

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia