eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakie bank żeby mieć "wirtualną kartę KREDYTOWĄ" (wypukłą) za darmo?Re: Jakie bank żeby mieć "wirtualną kartę KREDYTOWĄ" (wypukłą) za darmo?
  • Data: 2005-06-01 17:05:54
    Temat: Re: Jakie bank żeby mieć "wirtualną kartę KREDYTOWĄ" (wypukłą) za darmo?
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    2005-06-01 18:55- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    net, gdy pisał(a):

    > sprzedawczyni rozpoznaje ze znaków (np visa electron, maestro) że karta
    > jest debetowa i nie przyjmie jej w zakupie starego typu z tym odbijaniem
    > numeru na kalce

    Czy jesteś pewien, że chodzi o "znaki"?
    Przepraszam, że wchodzę na grunt sporu "widziałem - nie widziałem", ale
    czy widziałeś embosowaną visę electron?
    A jeśli nie, to jak sobie wyobrażasz użycie "żelazka"?
    Podobnie jest z maestro, chociaż z ostrożności procesowej spytam: czy
    widziałeś w pełni embosowaną (imię nazwisko, termin ważności, numer
    karty wypukły) kartę tego typu?

    Nota bene, tak często powtarzają się jałowe spory opierające się na
    myleniu kwadratów z niebieskim, że chyba należy poprosić Karola Ż. o
    sporządzenie prostego ilustrowanego samouczka. Było by gdzie posyłać...

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****