  • Data: 2009-06-22 16:41:08
    Temat: Re: Jakie banknoty w bankomatach
    Od: Michał <r...@x...cy> szukaj wiadomości tego autora

    bradley.st pisze:
    > 1. Czy bankomat jakiejkolwiek firmy/banku wyplaca dziesieciozlotowki?

    Niegdyś BZWBK. Czy nadal nie wiem. Ostatni raz zdarzyło mi się otrzymać
    taki nominał chyba z rok temu.

    > 2. Czy jakies umozliwiaja kilka transakcji "jednym ciagiem", bez
    > koniecznosci ponownego wlozenia karty?

    Obawiam się, że żaden. Nie ma sensu zlecać z jednej karty dwóch wypłat
    gotówki, można od razu jedną sumaryczną. Zaś w przypadku usług (i ew.
    wypłaty) problemem jest koszyk i zarządzanie nim (ew. korekta części
    zamówienia, weryfikacja całości przed zakończeniem). Niby można, ale
    powstaje pewien problem.

    To się dopnę z pytaniem w temacie. Usługi realizowane w bankomatach
    (doładowania GSM, itp) zawsze są rozliczane jako bezgotówkowe?

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl/