  • Data: 2009-06-22 18:36:50
    Temat: Re: Jakie banknoty w bankomatach
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Cze, 14:12, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Oooo i tego IMHO w Polsce brakuje. Nie wypowiadam się na temat słuchawki
    > (niestety nie wiem jak to działa w praktyce itp.)

    Przy najblizszej okazji odlacze sie od iPoda i podlacze do bankomatu.
    Moge podzielic sie wrazeniami na grupie. Interesuje mnie zwlaszcza,
    czy ATM bedzie takze mowil po rosyjsku.

    > Te slumsy, te getta w USA...

    A czy ja sie gdziekolwiek staram kogokolwiek przekonac, ze Ameryka
    Polnocna, a zwlaszcza USA to NAJPIEKNIEJSZA czesc swiata?

    > Zapomniałeś napisać: "co nie zmienia faktu, że USA są dla mnie jak i również
    > powinny być dla reszty ludzi najwspanialszym miejscem na ziemi" :D ;)

    Czyzby? Polemizowalbym. :p