    From: "Zofia" <a...@d...com>
    Newsgroups: pl.biznes,pl.biznes.banki
    <s...@4...com>
    Subject: Re: Jakie gwarancje obligacji?
    Date: Fri, 16 Dec 2011 15:54:50 +0100

    > jestem przekonany, że taka nastąpi.
    > Tylko nie wiem: kiedy :-)

    No właśnie. Dlatego muszę coś z tym zrobić.

    Jeszcze a propos publikacji.
    Wczoraj przeglądając podane przez Ciebie adresy gdzieś pokazały mi się
    strony z wypowiedziami Roberta Gwiazdowskiego pod tytułem "A nie
    mówiłem" itp. Dziwne, bo teraz przy przeglądaniu tamtych stron jakoś na to
    nie trafiam. Wiem, że mogę to znaleźć wprost, ale tam chyba przy okazji
    było coś jeszcze.

    Przeglądając Internet trafiłam na reklamę książki Maxa Otte "Kiedy nadchodzi
    kryzys". Znasz tę książkę? Warto ją kupić?

    Pozdrawiam
    Zofia